Webinar: Upravljanje vremenom i prioritetima za zdravstvene profesionalce  15.01.2021.

Webinar će, 27. siječnja od 18 do 20 sati, održati doc.dr.sc. Arijana Meštrović, mag.pharm, FFIP Pharma Expert i Jasmina Lukačević, Human Resources konzultant, HRPRO d.o.o. 

Nakon petnaestogodišnjeg rada u javnom ljekarništvu, Arijana Meštrović se posvetila edukaciji i razvoju kompetencija u ljekarništvu, a što uspješno radi posljednjih 12 godina.  U njenom fokusu je implementacija usluga i novih pristupa ljekarničkoj skrbi. Trener je komunikacijskih, prodajnih i prezentacijskih vještina. 

Jasmina Lukačević se specijalizirala za područje upravljanja ljudskim potencijalima te se bavi savjetovanjem i edukacijom u domeni razvoja ljudskih potencijala, rukovoditeljskih vještina i organizacijskog razvoja te povezanim metodologijama i informatičkim alatima. 

 

Što je bitno, a što hitno? 

Na našem webinaru, zajedno će obuhvatiti važnu temu odgovornog upravljanja vremenom i prioritetima.  Na primjerima iz svakodnevne prakse polaznicima će pružiti priliku da provjere svoja razmišljanja o tome što je bitno,  a što hitno i kojim bi radnjama trebali posvetiti više vremena, a kojima veći stupanj prioriteta. 

 

Pridružite se webinaru i ohrabrite se preuzeti aktivnu ulogu u upravljanju vašim vremenom i prioritetima!  

Na webinaru će polaznici saznati trendove, naučiti metode i tehnike, osvijestiti važnost postavljanja ciljeva i zadataka, utvrđivanja prioriteta, planiranja i korištenja vremena obzirom na utjecaj i uloženo vrijeme, važnost i hitnost izvršavanja. 

Sadržaj webinara: 

  • Naš odnos i stav prema upravljanju vremenom 
  • Definicija, pristup i glavne preporuke 
  • Metode i tehnike upravljanja vremenom 
  • Matrica hitno/bitno 
  • Metoda utjecaj/uloženo vrijeme 
  • „Not-to-do“ lista 
  • A-STO! metoda u biomedicini (administracija, struka, tehnika, organizacija) 
  • Postavljenja ciljeva i prioriteta 
  • Kratkoročni i dugoročni ciljevi i postavljanje prioriteta 
  • Delegiranje i donošenje odluka 
  • Dobrobiti upravljanja vremenom i utjecaj na motivaciju 
  • Moji sljedeći koraci i planovi 

 

Kome je namijenjen webinar? 

Webinar je namijenjen magistrima farmacije, liječnicima i njihovim timovima koji rade u području primarne zdravstvene zaštite te se svakodnevno susreću s izazovom procjene prioriteta između organizacijsko-administrativnih poslova i pružanja usluga pacijentima. 

 

 Sve informacije potrebne za prijavu! 

  • Datum održavanja: 27. siječnja 2021. 
  • Vrijeme održavanja: od 18 do 20 sati  
  • Kotizacija: 225 kuna 
  • Mjesto: ZOOM platforma 
  • Svoju uplatu izvršite na linku: https://tpos.payway.com.hr/10002053.aspx 
  • Popunite tražene podatke te u polje Broj narudžbe upišite 1 
  • Nakon što se uplata evidentira, na mail vam stiže link za registraciju na webinar 

 

Postavite pitanja unaprijed 

Sudjelovanje na webinaru uključuje priliku za povezivanje s kolegicama i kolegama iz regije, aktivno praćenje predavanja i preporuka, sudjelovanje u vježbama i aktivnostima, postavljanje pitanja i pristup e-materijalima (Flipbook s predavanjima i smjernicama). 

Konkretna pitanja i primjere o organizaciji vremena i prioriteta možete postaviti unaprijed na arijana.mestrovic@pharmaexpert.hr  ili jasmina.lukacevic@hrpro.hr. 

 

Temeljna poslovna vještina – upravljanje vremenom 

Upravljanje vremenom i prioritetima pripada u temeljnu poslovnu vještinu i znatno utječe na učinkovitost te na osobnu odgovornost, angažiranost i motiviranost.  

Upravljanje vremenom pomaže ostvariti „work-life balance“ koji je još teže postići danas kada radimo i prekovremeno i u izoliranim timovima. 

 

Kotizaciju za webinar možete uplatiti putem linka:   

https://tpos.payway.com.hr/10002053.aspx 

 

* Organizator webinara je Space2C. 

Opće uvjete korištenja usluge, pročitajte na: https://bit.ly/3lK2KQh